Nieuws

Omleidingsroutes in verband met aanleg tunnels

08-02-2013 19:08
De provincie Drenthe heeft een brief verstuurd met informatie over omleidingsroutes in verband met de aanleg van (landbouw)tunnels Nolderweg en Oosterveld.  De voorbereidende werkzaamheden starten in februari 2013. De tunnelbakken worden in het weekend van 8 tot 12 maart aangebracht. De N48...

Verstoever online

28-01-2013 12:45
En ook de Verstoever van januari staat weer op de site! Klik in het menu aan de linkerkant op 'De Verstoever' voor een overzicht van de Verstoevers die te vinden zijn op deze website.

Eerste uitslagen van het nieuwe jaar weer op de site!

14-01-2013 13:16
Het nieuwe jaar is weer begonnen en ook de verenigingen zijn weer van start gegaan. Voor een verslag van de Biljartclub 't Kun Beter en voor de uitslagen van het klootschieten, klaverjassen en jokeren klik op 'Verenigingen / uitslagen' om te zien wie het nieuwe jaar goed begonnen zijn!

Sport- en spelmiddag 29 januari 2013

10-01-2013 18:19
 

De Verstoever staat weer online.

21-11-2012 19:11
De Verstoever van november is vanaf vandaag ook weer te vinden op de website van Stuifzand. Kijk onder de knop "De Verstoever" of klik hier.

Smederij-idee "workshop bonbons" groot succes!

01-11-2012 22:14
Dinsdagavond werd in Ons Dorpshuis te Stuifzand een workshop bonbons maken gehouden. De workshop werd mogelijk gemaakt door De Smederijen en georganiseerd door de activiteitencommissie.   Ruim 25 deelneemsters kregen uitleg over het maken van bonbons van Frans de Goeij en zijn...

Spooktocht ondanks regen groot succes!

15-10-2012 19:06
Afgelopen weekend werd de twee-jaarlijkse spooktocht weer gehouden. Ruim 130 deelnemers werden verdeeld in 25 groepen en vertrokken vanaf Ons Dorpshuis om de tocht te lopen. Met een route beschrijving op zak (en soms gillend onderweg) liepen de deelnemers door de donkere omgeving van Stuifzand....

Sharnella Valk clubkampioen

08-10-2012 14:04
De clubkampioenschappen van de PSV Prinses Beatrix  werden weer gehouden in Hoogeveen, en het bestuur en deelnsmers kunnen terug kijken op een geweldige dag. 's Morgens begonnen alle deelnemende ruiters en amazones met het dressuur onderdeel. Nadat iedereen aan de start was verschenen...

Verslag boekpresentatie "De zaak Cavaljé"

30-09-2012 17:29
In Stuifzand presenteerde historicus Egbert Brink zijn nieuwe boek De zaak Cavaljé, het eerste exemplaar werd uitgereikt aan mevr. Netty Cavaljé achternicht van de oude schoolmeester. Een verslag van deze bijeenkomst en meer informatie over het volksgericht in Stuifzand is te vinden onder de knop...

Ideeën voor leefbaarheid gezocht!

27-09-2012 21:05
De woningstichting Actium is op zoek naar mooie nieuwe ideeen die de leefbaarheid in het dorp bevorderen. In totaal stellen zij daar € 75.000,= aan prijzengeld voor beschikbaar. Heb je dus een leuk idee, meld je dan aan bij Actium! Ideeën kunnen tot uiterlijk 11 november worden...