Nieuws

Werkzaamheden N48 weer uitgesteld

22-03-2013 19:06
De werkzaamheden aan de N48 die van 22 tot 25 maart zouden worden uitgevoerd, zijn uitgesteld naar het weekend van 5 tot 8 april. Meer informatie is te lezen in de  brief van de provincie Drenthe .

EHBO cursus in Stuifzand

11-03-2013 16:02
In Stuifzand worden weer EHBO cursussen gegeven op 10 april, 19 juni en 9 oktober (reanimatie). Mensen die hun EHBO bij moeten houden of willen halen kunnen contact opnemen met Carla van Eldik tel 06-11490402. De kosten zijn € 15,00 per avond en de cursus wordt gegeven in Ons Dorpshuis van...

Werkzaamheden Rijksweg N48 tussen Hoogeveen en Ommen uitgesteld

11-03-2013 15:28
De werkzaamheden die afgelopen weekend zouden worden uitgevoerd, zoals eerder per brief aangekondigd door de Provincie Drenthe, zijn vanwege de weersomstandigheden uitgesteld. De werkzaamheden zullen alsnog worden uitgevoerd in het weekend van vrijdag 22 maart 19.00 uur tot maandagochtend 25 maart...

STAP speelde een bevalling met naweeën

06-03-2013 21:01
Vrijdag 1 maart en zaterdag 2 maart 2013 speelde toneelvereniging STAP in Ons Dorpshuis haar jaarlijkse toneelstuk, genaamd een bevalling met naweeën. De uitvoering  werd goed bezocht en ze kregen de lachers regelmatig op hun hand!  Na afloop was er een verloting met mooie prijzen, mede...

Oproep voor "leukste dorp van Drenthe"

01-03-2013 19:51
  RTV Drenthe is op zoek naar het leukste dorp van Drenthe. Aanmelden kan vanaf 4 maart op de site www.hetleukstedorpvandrenthe.nl. De twintig dorpen die zich het eerst aanmelden, krijgen een taart! Stemmen op je favoriete dorp kan vanaf 25 maart. Het leukste Dorp van Drenthe ontvangt eeuwige...

Omleidingsroutes in verband met aanleg tunnels

08-02-2013 19:08
De provincie Drenthe heeft een brief verstuurd met informatie over omleidingsroutes in verband met de aanleg van (landbouw)tunnels Nolderweg en Oosterveld.  De voorbereidende werkzaamheden starten in februari 2013. De tunnelbakken worden in het weekend van 8 tot 12 maart aangebracht. De N48...

Verstoever online

28-01-2013 12:45
En ook de Verstoever van januari staat weer op de site! Klik in het menu aan de linkerkant op 'De Verstoever' voor een overzicht van de Verstoevers die te vinden zijn op deze website.

Eerste uitslagen van het nieuwe jaar weer op de site!

14-01-2013 13:16
Het nieuwe jaar is weer begonnen en ook de verenigingen zijn weer van start gegaan. Voor een verslag van de Biljartclub 't Kun Beter en voor de uitslagen van het klootschieten, klaverjassen en jokeren klik op 'Verenigingen / uitslagen' om te zien wie het nieuwe jaar goed begonnen zijn!

Sport- en spelmiddag 29 januari 2013

10-01-2013 18:19
 

De Verstoever staat weer online.

21-11-2012 19:11
De Verstoever van november is vanaf vandaag ook weer te vinden op de website van Stuifzand. Kijk onder de knop "De Verstoever" of klik hier.