Nieuws

Bekijk het eens...

26-02-2020 21:33
Beste dorpsgenoten, al jaren beheer ik de website van Stuifzand en probeer deze met enige regelmaat te voorzien van actuele informatie. Omdat ik afhankelijk ben van de inbreng van anderen, verandert er niet zo heel vaak iets aan de site. Op zich is dat geen probleem, maar daarmee loop je wel het...

Verstoever januari

29-01-2020 21:21
Ook de Verstoever van januari staat weer online. 

Welkom in de Kerststal!

17-12-2019 21:05

Verstoever november

17-12-2019 21:03
Ook de Verstoever van november is weer online te lezen!  

Bork Stuifzandrun op 20 oktober!

16-09-2019 19:42
Beste Stuifzanders, 20 oktober aanstaande wordt door HAC’63 al weer voor de derde keer de Bork Stuifzandrun georganiseerd. We hebben naar de reacties van deelnemers geluisterd en een paar kleine maar leuke wijzigingen in het geheel gebracht. Bij de jeugd wedstrijd is een 500 meter toegevoegd voor...

Biljarttoernooi Stuifzand

16-09-2019 19:12
In de eerste week van november wordt het jaarlijkse Stuifzandse Biljarttoernooi weer georganiseerd. Leden van de Stuifzandse biljartclubs kunnen hier aan deelnemen. Ben je geen lid van een club, maar woon je in Stuifzand en wil je mee doen kan dat uiteraard ook. Opgeven  bij de...

Verstoever online

16-09-2019 19:06
De zomervakantie zit er weer op dus ook de eerste Verstoever na de zomer staat weer online!

Ideeën voor de Smederijen zijn welkom!

17-06-2019 20:37

SamenLoop voor Hoop Hoogeveen bij Strand Nijstad